Telefoni: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
mIngen redigeringsforklaring
mIngen redigeringsforklaring
Linje 12: Linje 12:
Herunder ligger utbygging av trådløst nettverk, taleposttjeneste og feiloppretting.  
Herunder ligger utbygging av trådløst nettverk, taleposttjeneste og feiloppretting.  


Egne [[Skjema (feil, flytting, bestilling)|skjema]] brukes for innmelding av saker omkring feil, flytting eller bestilling av ny telefon. Se mer informasjon under [[Fasttelefoni]]
Egne [[Skjema (feil, flytting, bestilling)|skjema]] brukes for innmelding av saker omkring feil, flytting eller bestilling av ny telefon.
 
Se mer informasjon under [[Fasttelefoni]]





Sideversjonen fra 23. feb. 2010 kl. 15:18

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.

Informasjon.gif Under utvikling! Denne siden er under utvikling og ble sist oppdatert 23.02.2010 av Mgmjv . Artikkelen kan eksistere på engelsk. Se etter en språklenke i menyen til venstre.

Hurtiglenker


Fasttelefoni

It-avdelingen drifter, vedlikeholder og utvikler tjenester knyttet til fasttelefonene ved UiB. Herunder ligger utbygging av trådløst nettverk, taleposttjeneste og feiloppretting.

Egne skjema brukes for innmelding av saker omkring feil, flytting eller bestilling av ny telefon.

Se mer informasjon under Fasttelefoni


Mobiltelefoni

IT-avdelingen leverer tjenester knyttet til bestilling av mobiltelefoner og abonnement samt synkronisering av e-post og kalender på mobiltelefoner.

Se egne sider om mobiltelefon for mer informasjon.


Telefonsentralen

Telefonsentralen for hele UiB ligger innunder IT-avdelingens ansvarsområde. Ansatte ved IT-avdelingen drifter og betjener telefonsentralen.

UiBs telefonsentral har telefonnummer 55 58 00 00.