IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Ny side: '''Brukerstøtte for ansatte''' ved UiB og Unifob gis av BRITA, IT-avdelingens brukerstøttesenter for ansatte. [https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BR...)
 
(utvide siden)
Linje 1: Linje 1:
'''Brukerstøtte for ansatte''' ved UiB og Unifob gis av [[BRITA]], IT-avdelingens brukerstøttesenter for ansatte.
BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.


BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom [[Issue-tracker]].
[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging).
[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging).
Telefon internt på UiB: '''84700'''
Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00'''
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]'''Brukerstøtte for ansatte''' ved UiB og Unifob gis av [[BRITA]], IT-avdelingens brukerstøttesenter for ansatte.


[[Kategori:Brukerstøtte]]
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Sideversjonen fra 19. feb. 2010 kl. 07:01

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker. Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA (krever innlogging). Telefon internt på UiB: 84700 Telefon utenfor UiB: 55 58 47 00

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpgBrukerstøtte for ansatte ved UiB og Unifob gis av BRITA, IT-avdelingens brukerstøttesenter for ansatte.