IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
(Ny side: '''Brukerstøtte for ansatte''' ved UiB og Unifob gis av BRITA, IT-avdelingens brukerstøttesenter for ansatte. [https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BR...) |
(utvide siden) |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte. | |||
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom [[Issue-tracker]]. | |||
[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging). | [https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging). | ||
Telefon internt på UiB: '''84700''' | |||
Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00''' | |||
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året. | |||
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]'''Brukerstøtte for ansatte''' ved UiB og Unifob gis av [[BRITA]], IT-avdelingens brukerstøttesenter for ansatte. | |||
[[Kategori:Brukerstøtte]] | [[Kategori:Brukerstøtte]] |
Sideversjonen fra 19. feb. 2010 kl. 07:01
BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker. Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA (krever innlogging). Telefon internt på UiB: 84700 Telefon utenfor UiB: 55 58 47 00
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.
Brukerstøtte for ansatte ved UiB og Unifob gis av BRITA, IT-avdelingens brukerstøttesenter for ansatte.