Brukerstøtte for studenter: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 5: | Linje 5: | ||
* Chat med oss: [https://britachat.app.uib.no/ '''itchat.uib.no'''] (kl. 0800-1530 alle arbeidsdager) | * Chat med oss: [https://britachat.app.uib.no/ '''itchat.uib.no'''] (kl. 0800-1530 alle arbeidsdager) | ||
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl. 0800-1545 alle arbeidsdager) | * Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl. 0800-1545 alle arbeidsdager) | ||
* Du kan få hjelp av en IT-assisten på biblioteket på HF fra kl. 9.00 - 12.00 og på bibliotektet på SV fra kl. 12.00 - 16.00 | |||
<!-- * Møt oss på et av '''brukerstøtte-stedene''' på universitetsområdet (se under) --> | <!-- * Møt oss på et av '''brukerstøtte-stedene''' på universitetsområdet (se under) --> | ||
Sideversjonen fra 19. aug. 2021 kl. 08:01
IT-problemer eller spørsmål? Kontakt IT brukerstøtte slik:
- Registrer henvendelse: UiBhjelp
- Chat med oss: itchat.uib.no (kl. 0800-1530 alle arbeidsdager)
- Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl. 0800-1545 alle arbeidsdager)
- Du kan få hjelp av en IT-assisten på biblioteket på HF fra kl. 9.00 - 12.00 og på bibliotektet på SV fra kl. 12.00 - 16.00
- De viktigste IT-tjenestene for studenter finner du mer om på IKT for studenter.
Du kan få hjelp med...
- Spørsmål som gjelder bruk av IT i studiene
- Problemer som gjelder PC-stuer, studentskrivere og andre IT-tjenester for studenter
- Tilkobling av privat PC til trådløst nett og utskrift (Mprint)
- Enkel brukerstøtte på Mitt UiB, digital eksamen, Webmail, Sebra, og standard programpakker
- Bruk av PC-er på PC-stuer, datalaber, kursrom (som er driftet av IT-avdelingen)
- Tilsyn med skrivere (fylle på papir og toner)
- Hvis vi får andre spørsmål om ting vi ikke kan svare på, kan vi formidle spørsmålet videre til riktig instans.