Brukerstøtte for studenter: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Linje 4: Linje 4:
* Registrer henvendelse: [https://hjelp.uib.no '''UiBhjelp''']  
* Registrer henvendelse: [https://hjelp.uib.no '''UiBhjelp''']  
* Chat med oss: [https://britachat.app.uib.no/ '''itchat.uib.no'''] (kl 08:30-15:30 alle arbeidsdager)
* Chat med oss: [https://britachat.app.uib.no/ '''itchat.uib.no'''] (kl 08:30-15:30 alle arbeidsdager)
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' <!--(kl 8-1545 alle arbeidsdager)--> Under stengingen av UiB har vi midlertidig utvidet åpningstid: kl 08-18.
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
<!-- * Møt oss på et av '''brukerstøtte-stedene''' på universitetsområdet (se under) -->
<!-- * Møt oss på et av '''brukerstøtte-stedene''' på universitetsområdet (se under) -->



Sideversjonen fra 30. mar. 2020 kl. 07:29

Ikon hjelp COLOURBOX38156936.jpg

IT-problemer eller spørsmål? Kontakt IT brukerstøtte slik:

  • Registrer henvendelse: UiBhjelp
  • Chat med oss: itchat.uib.no (kl 08:30-15:30 alle arbeidsdager)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl 8-1545 alle arbeidsdager)


Du kan få hjelp med...

  • Spørsmål som gjelder bruk av IT i studiene
  • Problemer som gjelder PC-stuer, studentskrivere og andre IT-tjenester for studenter
  • Bruk av PC-er på PC-stuer, datalaber, kursrom (som er driftet av IT-avdelingen)
  • Tilsyn med skrivere (fylle på papir og toner)
  • Hvis vi får andre spørsmål om ting vi ikke kan svare på, kan vi formidle spørsmålet videre til riktig instans.