Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Redaksjon er sentralisert)
(For snever)
Linje 36: Linje 36:


[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]]
[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]]
[[Kategori:Tilgang]]
[[Kategori:IT-sikkerhet]]

Sideversjonen fra 9. mar. 2017 kl. 10:14

Brukarkonto

Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto for tilgang til UiB sine IT-tenester. Brukarkontoen må opprettast i SEBRA, UiB sitt sentrale brukaradministrasjonssystem. I SEBRA kan ein også endre passord, søke om diverse tilgangar, m.m.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB

Brukarkonto for tilsette

IT-tjenester for gjester