Mobiltelefoni: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 28: | Linje 28: | ||
Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen: | Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen: | ||
Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00) | Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00) |
Sideversjonen fra 22. jan. 2010 kl. 08:11
Innkjøp av mobiltelefon
[Mobiltelefon i utlandet ]
Oversikt over de mobiltelefonmodellene vi har standardisert på finnes i IT-avdelingens innkjøpsveiledning i Intranett.
Andre mobiltelefoner / PDAer kan kjøpes, men kan da ikke forvente å få koble disse til jobb-maskinen for synkronisering av kalender, kontakter osv, eller å få brukerstøtte for konfigurering / bruk av telefonene. Brukerstøtte bør fortrinnsvis gis av forhandler i den grad dette er mulig.
Bestilling
- Skjema for bestilling av ny mobiltelefon med abonnement
- Skjema for bestilling av mobiltelefon uten abonnement
IT-avdelingen anskaffer mobiltelefonen og registrerer abonnementet.
Leverandør
Uib har leverandøravtale med NetCom.
Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen:
Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00)
Informasjon om overføring fra privat abonement til UiBs bedriftsabonement