Innkjøpsveiledning: Forskjell mellom sideversjoner
Ingen redigeringsforklaring |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 9: | Linje 9: | ||
Universitetet i Bergen har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er '''ikke''' anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøp fra andre leverandører. For utfyllende informasjon se [retningslinjer for innkjøp av varer og tjenester i Regelsamlingen], samt [Innkjøpsguiden]]. | Universitetet i Bergen har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er '''ikke''' anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøp fra andre leverandører. For utfyllende informasjon se [http://regler.uib.no/regelsamling/show.do retningslinjer for innkjøp av varer og tjenester i Regelsamlingen], samt [Innkjøpsguiden]]. |
Sideversjonen fra 20. jan. 2010 kl. 11:56
Les IT-avdelingens innkjøpsveiledning på intranett (krever pålogging)
INNKJØPSVEILEDNINGEN SKAL FØLGES !!
Det er viktig at du følger innkjøpsveiledningen når du skal kjøpe data- og teleutstyr. Innkjøpsveiledningen viser til datamaskiner, skrivere og annet datautstyr som er testet og kvalitetssikret av oss. For å sikre stabil drift og effektiv brukerstøtte er IT-avdelingen avhengige av at datautstyret er standardisert og at det samspiller med våre systemer (se også [serviceerklæring fra IT-avdelingen)]. Det er derfor viktig at innkjøpsanbefalingene følges.
Universitetet i Bergen har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er ikke anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøp fra andre leverandører. For utfyllende informasjon se retningslinjer for innkjøp av varer og tjenester i Regelsamlingen, samt [Innkjøpsguiden]].