Mobiltelefoni: Forskjell mellom sideversjoner
Ingen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 13: | Linje 13: | ||
Uib har leverandøravtale med NetCom. | Uib har leverandøravtale med NetCom. | ||
Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen: | Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen: | ||
Linje 26: | Linje 25: | ||
Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00) | Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00) | ||
[[Informasjon om overføring fra privat abonement til UiBs bedriftsabonement]] | |||
[[Kategori:Mobiltelefon]] | [[Kategori:Mobiltelefon]] |
Sideversjonen fra 19. jan. 2010 kl. 17:50
Innkjøp av mobiltelefon
Oversikt over de mobiltelefonmodellene vi har standardisert på finnes i IT-avdelingens innkjøpsveiledning i Intranett.
Andre mobiltelefoner / PDAer kan kjøpes, men kan da ikke forvente å få koble disse til jobb-maskinen for synkronisering av kalender, kontakter osv, eller å få brukerstøtte for konfigurering / bruk av telefonene. Brukerstøtte bør fortrinnsvis gis av forhandler i den grad dette er mulig.
IT-avdelingen anskaffer mobiltelefonen og registrerer abonnementet.
Leverandør
Uib har leverandøravtale med NetCom.
Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen:
- HTC S740
- HTC Touch Pro II
- HTC Touch Diamond2
- iPhone 3Gs 32BG
Disse telefonene hentes ferdig konfigurert i BRITA. Ved evt. spørsmål angående oppsett på telefon - venligst kontakt BRITA.
Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00)
Informasjon om overføring fra privat abonement til UiBs bedriftsabonement