Spørsmål og svar om Pullprint: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
(Erstatter siden med «[https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=af5602d80479456187098b2f3ced28de Informasjon om utskriftstjenester finnes nå i UiBhjelp.]»)
 
(45 mellomliggende versjoner av 4 brukere er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
=Feil på skriver=
[https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=af5602d80479456187098b2f3ced28de Informasjon om utskriftstjenester finnes nå i UiBhjelp.]
* Slå av og på printer (bør alltid prøves først, løser svært mange problemer).
* Sjekk at nettverkskabel er plugget i kontakt merket bokstaven D. (T er telefonuttak).
* Ta nettverkskabel ut og inn. Sjekk om det lyser grønt/oransje på baksiden av printeren.
* Sjekk printer for toner og papir.
* Sjekk at A4 er valgt som papirstandard.
* Meld inn en sak: [http://bs.uib.no bs.uib.no]
Ansatte kan:
* Kontakte BRITA på tlf (555) 84700
* Ringe Ricoh
Student kan:
* Spørre en IT-assistent: [http://it.uib.no/IT-assistent it.uib.no/IT-assistent]

Siste sideversjon per 18. sep. 2020 kl. 06:03