Exchange på iPhone: Forskjell mellom sideversjoner
Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
{{Utdatert|utdatert=<br> Informasjonen på denne sida gjelder gamle e-posttjenester som er i ferd med å bli faset ut. <br>[https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=af30cf625a7d4ef5bcaf3b3782ad0daa Veiledning om oppsett av e-post på mobiltelefon for den nye Exchange Online e-posttjenesten finnes i UiBhjelp.] }} | |||
== Oppsett av Exchange på iPhone == | == Oppsett av Exchange på iPhone == | ||
'''Gjelder kun for ansatte ved UiB. Fungerer også på iPad.''' Denne bruksanvisningen er <u>kun</u> ment som selvhjelp. | '''Gjelder kun for ansatte ved UiB. Fungerer også på iPad.''' Denne bruksanvisningen er <u>kun</u> ment som selvhjelp. |
Sideversjonen fra 6. nov. 2020 kl. 08:43
Oppsett av Exchange på iPhone
Gjelder kun for ansatte ved UiB. Fungerer også på iPad. Denne bruksanvisningen er kun ment som selvhjelp.
Forord
Denne bruksanvisningen er kun ment som selvhjelp. Ved eventuelle feil eller problemer med iPhone kan IT-avdelingen bistå med enkel feilsøking, full tilbakestilling av apparatet til fabrikkinnstillinger ("hardware reset") og eventuelt sende apparatet til service hvis det er konstatert maskinfeil.
Ved serviceinnlevering kan ikke IT-avdelingen nødvendigvis tilby lånetelefon av samme type.
IT-avdelingen gir ikke hjelp med installasjon, konfigurasjon eller bruk av iPhone ut over det som er nevnt her.
- Oppsettveiledningen forutsetter at enheten er ferdig satt opp, og koblet til Internett, enten ved hjelp av mobildata (3G / 4G) eller trådløs tilkobling (Wi-Fi).
- Din konto på UiB må være aktiv, og du må være bruker av Outlook på din PC eller Mac ved UiB.
- I denne veiledningen har man tatt utgangspunkt i at det ikke er satt opp en e-postkonto fra før.
Bruk pilene nedenfor (rett over bildet) for å navigere gjennom skjermbildene.