Innkjøpsveiledning: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(la til lenketekst for bs.uib.no (som snart blir TOPdesk))
Ingen redigeringsforklaring
Linje 27: Linje 27:


Se også:
Se også:
*[http://regler.uib.no/regelsamling/show.do?id=297 Retningslinjer for innkjøp av varer og tjenester i Regelsamlingen]
*[https://www.uib.no/foransatte/102700/anskaffelser-og-innkjøp Informasjon om anskaffelser og innkjøp ]
*[http://innkjop.uib.no Innkjøpsguiden for UiB].
*[https://www.uib.no/nb/foransatte/101326/avtaleportalen Avtaleportalen].


== Anskaffelse av større IT-løsninger ==
== Anskaffelse av større IT-løsninger ==

Sideversjonen fra 4. okt. 2019 kl. 15:02


Datamaskiner (PC & Mac) inkl. skjermer

Tilbehør


UiB har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er ikke anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøpe fra andre leverandører.

Se også:

Anskaffelse av større IT-løsninger

Universitetsdirektørens kontor har utarbeidet kjøreregler som skal benyttes av enhetene i planleggingen av nye prosjekter og ved større endringer i eksisterende prosjekter. Les mer

Spørsmål om innkjøp?

Dersom du har spørsmål om innkjøp av data- og teleutstyr kan du registrere det til IT-avdelingen på bs.uib.no eller ringe BRITA på telefon 55 58 47 00.

Se også alle sider om IT-innkjøp