Innkjøpsveiledning: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
Linje 15: Linje 15:
* [[Innkjøpsveiledning_for_kamera_og_mikrofon_til_møterom|Kamera og mikrofon til møterom]]
* [[Innkjøpsveiledning_for_kamera_og_mikrofon_til_møterom|Kamera og mikrofon til møterom]]
* [[Innkjøpsveiledning_for_AV-utstyr|Innkjøpsveiledning for AV-utstyr]]
* [[Innkjøpsveiledning_for_AV-utstyr|Innkjøpsveiledning for AV-utstyr]]
* [[Innkjøpsveiledning for annet IT-utstyr|Annet IT-utstyr]]
* [[Innkjøpsveiledning for annet IT-utstyr|Datatilbehørsavtale]]
* [[Ny_statlig_avtale_for_PC-skjermer|Ny statlig avtale for PC-skjermer]]
* [[Ny_statlig_avtale_for_PC-skjermer|Ny statlig avtale for PC-skjermer]]
<includeonly>
<includeonly>

Sideversjonen fra 10. sep. 2019 kl. 08:53


UiB har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er ikke anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøpe fra andre leverandører.

Se også:

Anskaffelse av større IT-løsninger

Universitetsdirektørens kontor har utarbeidet kjøreregler som skal benyttes av enhetene i planleggingen av nye prosjekter og ved større endringer i eksisterende prosjekter. Les mer

Spørsmål om innkjøp?

Dersom du har spørsmål om innkjøp av data- og teleutstyr kan du registrere det til IT-avdelingen på [1] eller ringe BRITA på telefon (555) 84700.

Se også alle sider om IT-innkjøp