Innkjøpsveiledning: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Linje 7: Linje 7:
===[[Innkjøpsveiledning]]===
===[[Innkjøpsveiledning]]===
[[Fil:Brukerstøtte-ikon.png|right|Gå til innkjøpsveiledningen|link=Innkjøpsveiledning]]</includeonly>
[[Fil:Brukerstøtte-ikon.png|right|Gå til innkjøpsveiledningen|link=Innkjøpsveiledning]]</includeonly>
* [[Innkjøpsveiledning for PC (2019)|PC (Windows eller Linux)]]
* [[Innkjøpsveiledning for PC (2019)|Bærbare og stasjonære PC-er (Windows eller Linux)]]
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonære Mac-maskiner|Stasjonære Mac-maskiner]]
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonære Mac-maskiner|Stasjonære Mac-maskiner]]
* [[Innkjøpsveiledning for bærbare Mac-maskiner|Bærbare Mac-maskiner]]
* [[Innkjøpsveiledning for bærbare Mac-maskiner|Bærbare Mac-maskiner]]

Sideversjonen fra 2. sep. 2019 kl. 06:29


UiB har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er ikke anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøpe fra andre leverandører.

Se også:

Anskaffelse av større IT-løsninger

Universitetsdirektørens kontor har utarbeidet kjøreregler som skal benyttes av enhetene i planleggingen av nye prosjekter og ved større endringer i eksisterende prosjekter. Les mer

Spørsmål om innkjøp?

Dersom du har spørsmål om innkjøp av data- og teleutstyr kan du registrere det til IT-avdelingen på [1] eller ringe BRITA på telefon (555) 84700.

Se også alle sider om IT-innkjøp